Lewis Hamilton představil novou kolekci ve spolupráci s Tommy Hilfiger
Světová špička mezi jezdci formule F1 nezahálí a se svou vášní v módě a hudbě se snaží věnovat každou volnou chvíli.
Po vítězství v Italské Grand Prix se 33 letý Lewis Hamilton vydal na zdlouhavou cestu, kde strávil obdivuhodných 53 hodin v letadle, aby podpořil představení módní kolekce ve spolupráci s módní značkou Tommy Hilfiger.
Prvně letěl z Milána do Shanghie, následně zpět do Londýna, kde se před cestou do New Yorku setkal s hvězdami Americké rapové scény nebo také s Nicki Minaj, Travisem Scottem či Kanadskou modelkou Winnie Harlow, kde se mu dostalo v tomto ohledu velké podpory.
Lewis Hamilton jako nový globální velvyslanec značky Tommy Hilfiger, kterým ho značka jmenovala na jaře 2018 jmenovala, má mít strategický dopad v pánském segmentu módy.
Tato spolupráce je vzájemně se inspirujícím partnerstvím. Tommy Hilfiger vidí Lewisové zapálení ve sportu a ve všem co dělá jako u sebe samotného když byl ještě mladší. Lewis pak komentoval spolupráci se značkou jako velice osobní, kde může vyjádřit svou kreativitu a různorodý styl i mimo závodní dráhu.
I když je Britský jezdec v plném závodním nasazením, jelikož je pro něj závodění stále největší prioritou dodává, že mu tyto další aktivity dodávají spousty energie.
Tommy Hilfiger v poslední době navázal více zajímavých spoluprací od kterých si slibuje oslovení zejména mladší generace. Spolupráci navázal třeba s mezinárodním tenisovým šampiónem Rafaelem Nadalem, mezinárodní supermodelkou Gigi Hadid a dvojicí muzikantů a producentů ze skupiny The Chainsmokers.