Firemní webové stránky jsou nutností

Jste podnikatel na volné noze? Bez internetu se v dnešní době neobejde žádný živnostník. Skvělou prezentací vašich produktů jsou firemní webové stránky.

Vytvořit si je můžete z pohodlí domova nebo nechat veškerou práci na odbornících, kteří vám se vším poradí. Pojďme si představit webové stránky, které jsou pro každou firmu tím nejdůležitějším.

Firemní web zdarma nebo na zakázku?

Nabízí se dva způsoby, jak můžete na internetu vaši firmu zviditelnit. Firemní web zdarma či na zakázku. Zřízení webu svépomocí přináší několik výhod, ale i několik úskalí.

Pokud nejste programátor, který pracuje s počítačem každý den, nemá smysl pouštět se do složitého programování webových stránek, které ve výsledku nemusí dobře dopadnout.

Efektivně se dají použít některé ze služeb pro tvorbu a správu webových stránek, které nabízí několik výhod, mezi které patří:

  • Jednoduché zvolení vzhledu stránky z již připraveného souboru šablon
  • Jednoduché přizpůsobení webu, ovšem většinou v menší míře
  • Není nutné znát žádný programovací jazyk
  • Velmi jednoduché vytváření obsahu webové stránky

Nevýhody webu vytvořeného zdarma:

  • Omezené množství šablon, které lze upravovat pouze v menší míře
  • Nelze stoprocentně uplatit vaši představu o webových stránkách
  • URL adresa webu vždy obsahuje název služby, přes kterou byly stránky vytvořeny

Pokud máte představu o precizně zpracovaných firemních stránkách, které budou skvěle prezentovat vaši firmu či produkt, nechte raději tvorbu firemního webu na profesionálech. I když tyto služby stojí v řádu tisíce korun, investice se vám vrátí, protože pokud si necháte vytvořit web přímo na míru, máte mnohonásobně vyšší šanci, že vás potencionální zákazníci jednoduše objeví.

Výhody firemních webových stránek na zakázku:

  • Žádné starosti s tvorbou stránek
  • Tvorba webu probíhá přesně podle vašich představ
  • Lze kdykoliv měnit obsah stránek
  • Návrat investice do webových stránek

Nevýhody webu vytvořeného na zakázku:

  • Investice do začátku
  • Placená doména
webové stránky

Co by měl kvalitní firemní web obsahovat?

Pokud chcete vaše stránky dovést k dokonalosti, nezapomínejte, že vzhled webu není zdaleka tím nejdůležitějším. Velmi podstatný je obsah webu, který prezentujete.  Hlavní je zejména:

  • Název webových stránek
  • Úvodní stránka
  • Rychlost stránek a přehledný design
  • Jednoduchý přehled toho, co nabízíte, včetně kontaktů na vás

Prvním je zejména vytvoření názvu stránek, který se většinou odvíjí od názvu společnosti. Je důležité volit názvy jednoduché, a ne příliš dlouhé. To samé platí o jednoduchosti vašeho loga, které však nemusí být podmínkou.

Hned po názvu je velmi důležitý obsah úvodní stránky. Potencionální zákazník se na vašem webu musí ihned dozvědět, kde se nachází, co nabízíte, případně kde a kdy je daná služba k dispozici. Pokud obsah úvodní stránky podceníte, můžete přijít i o několik klientů.

Rychlost stránek bývá dosti zákeřná. Je zapotřebí stránky vytvářet co nejjednodušší, což platí i o jednoduchém designu webu. Pokud bude stránka obsahovat veliké obrázky nebo dlouhé animace, může dojít k pomalému načítání webu u některých zákazníků. Myslete také na optimalizaci pro mobilní zařízení tzv. responzivitu.

responzivní webový design

Neméně důležitá je oblast toho, co vlastně nabízíte. Musíte docílit, aby zákazník našel to, co hledá. Vytvořte proto například jednoduchý ceník vašich služeb či fotogalerii nabízených produktů. Zaměřte se i na kontaktní údaje, pomocí nichž vás klienti mohou kontaktovat.

Jak vidíte zřízení firemního webu, aby skvěle fungoval není žádná legrace. Proto se vyplatí vše minimálně konzultovat nebo si přímo zadat např. u společnosti Storypress.cz.

Firemní stránky zde tvoří již řadu let, čemuž odpovídají i reference známých klientů. Koneckonců přesvědčte se sami na https://storypress.cz

Firemní webové stránky jsou nutností
5 (100%) 2 votes

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.